KALİTE POLİTİKASI
Ultralab Tanı Laboratuvarı yeniliklere uygun şekilde kalitemizi ve yönetim sistemimizi sürekli geliştirerek,
- Kalite yönetim sistemi içerisinde oluşturulan kalite el kitabı, prosedürler, talimatlar ve diğer dokümanların ilgili tüm personel tarafından okunması, anlaşılması ve tüm uygulamalarında etkin şekilde kullanılmasını,
- Laboratuvar çalışanlarının kurum içi ve dışı sürekli eğitim ile bilgi, beceri ve yetkinliğinin en üst seviyede tutulmasını,
- İlgili mevzuatlar ve TS EN ISO 15189 kalite yönetim standartları çerçevesinde, analizlerin uluslararası kabul edilmiş yöntemler ile çalışmasını,
- Hizmet sunumunda bağımsızlık, tarafsızlık ve gizlilik ilkesine bağlı kalarak, analizlerin ve hizmetlerin verilmesinde bilimsel temele dayalı, önyargısız, iyi bir mesleki ve teknik uygulamayı benimseyerek,
- Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında müşteriye ait gizli bilgi ve tescilli haklarını korumayı, tarafsız olmayı ve etik değerlere uygun hareket etmeyi,
- Müşterilerden gelebilecek şikâyet ve önerilerin müşteri memnuniyetini esas alarak gerekli iyileştirmeleri yapmayı,
- Müşteri memnuniyeti esas alınarak zamanında, hatasız ve profesyonel hizmet vermeyi,
- Sektöründe önder ve lider kuruluş olmak amacı ile hizmet vermek için bütün gücümüzle çalışmaktayız.